Bangun terus tengok jam kul 6.50 pagi. Nak buat apa ye hari ni??
Ok mungkin patut study microb hari ni. Tapi kenapa lah berat sangat hati ni nak study?!
Tak paham betul. Selalu sangat macam ni bila kena baca buku. Tolonglah jangan malas!!
Exam kamu tu dah dekat, pergilah baca buku. Kalaulah mama ada confirm kena berleter..
Sekarang ni tiba-tiba rindu kat mama..
I still remember when she said "Ika, pergi naik atas baca buku sikit. Jangan asyik tengok cerita kat tv tu. Exam dah dekat." If you were still here, i would listened to you by now. I am sorry for not being good all this time..I do really miss you~
Ok cukup setakat tu, tak boleh lebih-lebih. Tak elok untuk kesihatan diri terutama sekali mental health? Life goes on, you need to carry on! If not, you gonna have miserable life not only yourself but also people around you. Betul tak?
Maka, dengan ini saya perlu baca buku sekarang juga! Tapi sebelum tu, perlu pergi mandi dulu dan kemas bilik yang bersepah ni. Owh ye, perlu juga bagi minnie makan! supaya dia boleh tido nyenyak tanpa buat sebarang bunyi yang tak diingini.
**************************************************
No comments:
Post a Comment