Sunday, December 19, 2010

Homesick!

Terasa seperti mahu pulang ke rumah sekarang juga. Diorang ni sesuka hati nak tukar permit keluar masuk. Bukan ke kami bayar untuk multiple-entry?? Negara yang katanya ada "rules & regulation" tapi itu semuanya hanya hiasan semata-mata. Mungkin sebab tempat lain ada macam tu jadi mereka pun mahu juga. Sebab tu lah kami lebih maju dari kamu walaupun kamu merdeka awal. Maaf, itu kenyataan. Rasa seperti mahu balik 5 hari. Janji dapat pergi berjalan-jalan sekejap..rindu ayah! ='(


No comments:

Post a Comment